Najbolj seksi ženska horoskopska znamenja

Ja, seks z vašo partnerko je odvisem tudi od njenega horoskopskega znamenja. Nekatera znamenja so namreč veliko bolj seksualna, kot druga, naprimer devica (se opravičujemo vsem devicam).
Katera so torej najbolj seksualna horosokopska znamenja?

1. Škorpijon (24. Oktober – 22. November)

Škorpijon velja za najbolj seksualno horoskopsko znamenje. Če ste se kdaj zapletli z žensko škorpijonko, veste, da ima neverjetno energijo privlačnosti. Celo stare, grde, dementne ženske lahko dosežejo, da bodo moški plesali, kakor bo žvižgala. Zdi se nam, da seksualna energija kar puhti iz njih, ko so v naši bližini. Ko vas bodo ljudje vprašali, kaj vas tako privlači na vaši punci, tega kar ne boste znali opisati, vedeli boste samo, je nekaj tam. Nekaj, kar pritegne vsakogar, vedno. Poleg privlačnosti imajo škorpionke še moč, da vam berejo misli. Če želite biti s škorpionko, se boste morali zelo potruditi. Padajo namreč na zakomplicirane, izjemno inteligente, umetniške tipe moških. Njihova barva je črna.

2. Lev (23. Julij – 23. Avgust)

Levinje so po seksualnosti takoj za škorpijonkami. Tega, da so na drugem mestu, jim nikar ne povejte, ker bodo zelo užaljene. Levinja je načelna, ima toplo srce in je optimistična. Pozna vse kul ljudi in ve, kako se dobro zabavati. Ne morete si pomagati, ko vas privlači temperament, karizma in toplina levinje. Levinja vas bo naredila za središče njihovega sveta. Za veliko ljudi je takšna pozornost res seksi stvar. Veliko stvari naredi levinja takšne, kot jih še nikoli niste doživeli in jih nikoli več ne boste. S tem mislimo predvsem posteljne dogodivščine. Levinje imajo najbolj zapeljiv nasmešek od vseh horoskopskih znamenj, samo njihov nasmeh vas lahko zvabi v posteljo. Kaj šele drugi čari.

3. Rak (22. Junij – 22. Julij)

Na tretjem, ampak definitivno ne na zadnjem mestu so rak-ovice. Rakovice so težko uloviljive, težko jih boste spravili v posteljo. Znane so namreč po tem, da imajo nič smisla za humor in da so zelo globoke. Za vsako stvar potrebujejo čas, važen pa jim je pomen določenega dejanja. Rakovice skoraj nič ne bodo naredile za zabavo. Rakovice so eden najbolj romantičnih znamenj, zapomnile so bodo vsaj trenutek, kako sta se spoznala, kakšen je bil prvi objem, poljub, seks. Zanjo je začetek resnega odnosa že prvi zmenek, od takrat pa do večnosti. Temna stran rakovic je njihova potreba po varnosti, zato so večkrat označene kot vsiljive in težke partnerke. Ampak, če ste pripravljeni to prenesli, boste z njimi zares uživali. Rakovica se preda v celoti, z vsem kar ima.

4. Oven (21. Marec – 19. April)

Ovnice so kot spolne akrobatinje horoskopskih znamenj. Imajo ogromen, nepotešljiv seksualni apetit, ki ga kar ne morejo krotiti. So eden najbolj senzualnih znamenj in seks s tujci jim ni nobena ovira. Še več, uživajo v misterioznosti in neznanem. Imenujemo jih lahko tudi kraljice seksa na hitro, torej kraljice Quickijev. Seks, kit raja na ure, jih dolgočasi. Raje seksajo večkrat, po malo. V postelji imajo izredno bogato domišljijo. Če si želite adventure in se vam ne ljubi ogromno časa preživeti v postelji, izberite ovnico.
5. Kozorog (21. December – 19. November)

Kozoroginje, na petem mestu, so znane po tem, da so vedno pripravljene na seks. Kot ovnice, imajo rade različne partnerje, saj se moškega v postelji kmalu naveličajo. Seveda na govorimo, da ima kozoroginja več moških naenkrat (no, lahko pa tudi), temveč o tem, da jih rada pogosto menjava. Njihov moški mora biti spreten v postelji, saj so kozoroginje zelo zahtevne. Rade imajo različne spolne igrice in so nad svojimi moškimi zelo dominantne. Kozoroginja je kraljica orgazmov, saj jih lahko doživi kar nekaj zaporedoma. Če si želite žensko, ki vas bo popeljala v svet pokvarjenih seks igric, potem vam svetujemo, da izberete kozoroginjo.

12 najbolj zdravih živil in kako jih jesti – 2. del

Danes nadaljujemo objavo, ki smo jo načeli prejšnjič: kateri 12 živil je najbolj zdravih in kako jih najbolj okusno in najhitreje pripraviti. Način priprave je tudi bistven za to, da ta živila obdržijo čimveč svojih hranilnih snovi. Velika škoda je namreč, da se potrudimo jesti zdravo, nato pa s samo pripravo praktično izničimo hranilno / zdravilno vrednost živila.

7. OLIVNO OLJE

Olivno olje je že od nekdaj znano po svojih zdravih maščobah. 24% olja so nasičene maščobne kisline, omega 3 in omega 6. Ostalih 73% je oleinska kislina in je nenasičena mačobna kislina, ki je izredno zdrava. Preprečuje bolezni srca in ožilja in niža holesterol, preprečuje vnetja v telesu, pomagala pa naj bi tudi proti raku.

Olivno olje ima tudi zdravilen učinek
Olivno olje ima tudi zdravilen učinek

Večkrat nenasičene maščobne kisline so odporne tudi na visoke temperature, zato je olivno olje nepogrešljivo v kuhinji. Olivno olje vsebuje veliko oksidantov, vitamina E in K.

Naš nasvet: čajno žličko olivnega olja zaužijte vsako jutro in zagotavljamo vam, da se bo vaše počutje z redno uporabo izboljšalo.

8. BROKOLI

Ima kdo rad brokoli? Morda pa res, z veliko stopljenega mastnega sira, kajne? Brokoli je moderna fitnes hrana, bogat je z vlakninami, kalcijem, folatom in kalijem ter phytonutrienti. To so snovi, ki preprečujejo nastanek srčnih obolenj, diabetisa in nekaterih oblik raka. Brokoli vsebuje tudi veliko količino vitamina C, Beta Karotena in antioksidante.
100 g brokolija vam zapolni vašo dnevno potrebo po vitaminu C, če ga uživamo večje količine pozimi, pa lahko s tem preprečimo prehladna obolenja.

Naš nasvet: Paziti morate, da brokolija ne skuhate preveč. S tem bo namreč izgubil veliko količino vitaminov in antioksidantov. Jejte ga surovega ali kuhanega na pari. Ne pozabite na stopljen sir. 🙂

9. RIBE

Tukaj govorimo predvsem o ribah, ki so bolj mastne, ki vsebujejo veliko maščob. Primeri takšnih rib so losos, postrv, skuša, sled, sardele in sardoni. Te vrste rib imajo olje v svojih tkivih in okoli črevesja.

Njihovi fileti vsebujejo 30 odstotkov maščob, še posebej nasičenih maščobnih kislin Omega 3. Kot smo že napisali so omega maščobne kisline znane po preprečevanju kardiovaskularnih bolezni. Pomagajo tudi živčnemu sistemu, so protivnetne, dobre za kosti, borijo pa se tudi proti raku. Ribe, ki smo jih napisali zgoraj, so tudi bogate z vitaminoma A in D, vsebujejo pa tudi veliko beljakovin in nič ogljikovih hidratov.
Znanstveniki so ugotovili, da se je ob rednem uživaju rib napredovanje raka prostate znatno upočasnilo.

10. JAJCA

Jajca so zelo vsestransko živilo in lahko jih najdemo prav povsod. Bi kdo biskvit?! Zelo enostavno jih je vključiti v uravnoteženo prehrano, saj jih je v različniho oblikah mogoče dodati v vsak obrok, ne samo v zajtrk. So odličen vir beljakovin (beljak) in maščob (rumenjak). Holesterol v beljaku nima vpliva na bolezni srca in ožilja, zato jajca v zmernih količinah brez problema uživamo.

Jajca so bogata z vitaminom B-2 (riboflavin) in vitaminom B -12, ki je pomemben za energijo in proizvodnjo rdečih krvničk. Prav tako so jajca dober vir esencialne aminokislinse levcin, ki je pomembna za spodbujanje sinteze mišičnih beljakovin. Beljak kot del jajca je ena izmed najbolj čistih beljakovin, zato so jajca zelo priljubljena pri fitneserjih.

Naš nasvet: Kako jesti jajca? Biskvit? Palačinke z Nutelo? Omleta? Možnosti je neomejeno, pazimo le, da ne presežemo količine dveh jajc na dan.

11. OHROVT

Mmmmm, ohrovt. Njami. Ohrovt je zelo zdrav in zelo dober za nas. Če odmislimo okus (spet se opravičujemo tistim, ki imate ohrovt zares radi) ohrovt velja za pravo super živilo. 100g ohrovta vsebuje 3 g beljakovin in 3g vlaknin (vlaknine nas nasitijo in uravnavajo krvni sladkor), je prava bomba vitaminov, A, C, K, ki vplivajo na zdravje las, kože in oči ter nam dvignejo imunski sistem. Ohrovt vsebuje tudi Folat in omega 3 kisline. Ohrovt je torej poln vsega dobrega.

Naš nasvet: Poskušajte ga ne kuhati, ker bo s tem izgubil večino vitaminov. Najbolj zdrav je, kot brokoli, surov ali rahlo kuhan na pari.

12. KVINOJA

Kvinoja taco
Kvinoja taco

Še eno super živilo je kvinoja popularna predvsem pri veganih, saj je odlično nadomestilo mesa, kar se tiče beljakovin. Vsebuje kar 15g proteinov na 100g živila. Kvinoja je prijazna želodcu, saj je lahko prebavljiva. Vsebuje kar 7g vlaknin, kar pomeni, da je kvinoja nasitna in nam uravnava prebavo. Bogata je z magnezijem, mangnom, fosforjem in folatom. Vsebuje veliko več železa in cinka kot pšenica, polna pa je tudi kalija in kalcija.

Vitamini, ki jih vsebuje kvinoja so B-1, B-2, B-3, B-6 ter vitamin E. Vsebuje tudi majhno količino Omega 3 maščobne kisline. Kvinoja je brezglutensko živilo in je ponavadi vzgojena organsko, zato je primerna za alergike. Tehnično kvinoja ni žitarica. Znanstveniki NASE so kvinojo označili kot eno redkih živil, ki bi jih lahko vzgajali v vesolju, saj je za vzgojo zelo enostavna in zelo hranljiva.

12 najbolj zdravih živil in kako jih jesti – 1. del

Zdrava prehrana ima veliko pozitivnih vplivov na naše življenje, na telo in duha. S tem ne mislimo, da morate ves čas, 24 ur na dan jesti brokoli in ohrovt. Veliko je živil, ki so zdrava in okusna (se opravičujemo tistim, ki jim je brokoli okusen). Zaradi zdravega načina prehranjevanja se počutimo dobro, ko se počutimo dobro se proizvajajo hormoni sreče in zaradi hormonov sreče smo bolj produktivni. Seveda osrečuje tudi sladoled z okusom slane karamele, vendar pa na naš telo nima dolgotrajnega pozitivnega efekta (kar ne pomeni, da ga ne smemo jesti, pazimo le na količine).

Za vas smo pripravili seznam 12 najbolj zdravih živil, ki bodo vašemu telesu dala vso potrebno energijo, vitamine in minerale.

1. AVOKADO

Avokado je v modi. Jajčka z avokadom, piščanec z avokadom, solata z avokadom, smuti z avokadom, avokado z avokadom?! Če boste zaužili samo en avokado na teden, boste s tem dobili vse potrebne nenasičene maščobne kisline (15g na 100g), vitamin B6 in C ter folat. Avokado je zelo hranilen, vsebuje pa 160 kalorij na 100g.

Naš nasvet: najboljši je narezan na rezine s soljo in poprom, na popečenem toastu. Kdor ne mara okusa, ga lahko vmeša v smutija z dodatkom banane, čokolade in arašidovega masla. Avokado prispeva tudi k dobri strukturi smutijev.

Smuti iz avokada
Smuti iz avokada

2. BOROVNICE IN MALINE

Je kdo omenil antioksidante? Tako je, borovnice in maline (ter nasplošno gozdni sadeži) so izredno bogati z antioksidanti, ki se borijo proti prostim radikalom in s tem opočasnjujejo staranje.
Maline vsebujejo kar 7g vlaknin na 100g sadja, medtem ko borovnice vsebujejo približno 3g vlaknin. Oboje je polno vitamina C, če zaužijemo 100g obojega na dan, smo s tem zapolnili 100% dnevno potrebo po tem vitaminu.

Naš nasvet: borovnice in maline dodamo kepici skute, to pa prelijemo z jagodnim jogurtom. Njami!

3. TEMNA ČOKOLADA

Sreča? Čokolada vsebuje celo več antioksidantov kot borovnice in maline, kaj šele drugo sadje. Dobra novica za vse čokoholike. Čokolada nas varuje pred boleznimi srca in ožilja, poleg tega pa vzpodbuja delovanje hormona sreče.
Seveda tukaj nimamo v mislih Happy Hippo Kinder čokolade (no, tudi) ampak čokolado, ki vsebuje vsaj 85% kakavovih delov.

Naš nasvet: dva koščka dnevno, razen če ste se pravkar razšli s partnerjem ali skregali s šefom, v tem primeru omejitev ni. 🙂

4. ŠPINAČA

Junak Popaj in špinača
Junak Popaj dobi svojo moč in energijo kar iz – špinače

Da je špinača dobra za moč nam je povedal (in pokazal) že Popaj. Se ga spomnite? Sicer o povezavi med Popajem in špinačo kroži zanimiva zgodba in sicer, da so znanstveniki špinači pomotoma pripisali 10-krat preveliko vrednosti železa, zato so jo zmotno ocenili kot super-hrano. Danes sicer še vedno velja za eno izmed najbolj zdravih živil na svetu, saj nam da veliko energije, vsebuje pa zelo malo kalorij, okoli 25 kalorij na 100g. Bogata je z magnezijem, kalcijem, kalijem, vitaminom B6, B9, vitaminom A, C in K ter folati. Dobra novica je, da se dobi povsod in v vseh oblikah skozi celo leto: zmrznjena, sveža, pasirana, nepasirana, …

Naš nasvet: kremna špinačna juha ali pa špinača vmešana v omleto. Jemo jo lahko tudi kot solato z jajčkom. No, ali pa jo mešamo v zeleni smuti (dodajte veliko banan, da popravite okus).

5. ČESEN

Po hranjenju ostanite doma in se ne poljubljajte. Česen že na tisočletja velja kot borec proti boleznim, kot uničevalec bakterij in virusov, znižuje holesterol in krvni pritisk in ima protivnetne učinke. Bogat je z magnezijem, vitamonom B6 in vitaminom C. 100g česna ima sicer ima 42 kalorij (kdo sploh lahko pojedel 100g česna?)

Naš nasvet: kje drugje kot v tržaški omaki, ali pa česnova juha.

6. MANDLJI (in drugi oreščki)

Oreščki vas priskrbijo z vso potrebno energijo. Nepogrešljivi so v smutijih ali pa kot samostojni prigrizek. Oreški veljajo za eno izmed najbolj hranljivih živil, vendar pozor, so zelo kalorični in dovolj je že majhna količina. Mandlji imajo kar okoli 600 kalorij na 100g.
Če pogledamo nutritivno vrednost, so oreški bogati z maščobami (kar 50g na 100g), vlakninami in beljakovinami. Vsebujejo zelo malo količino ogljikovih hidratov. Bogati so z vitaminom E (kar okoli 40% dnevne potrebe), manganom in magnezijem.

Preostalih 6 najbolj zdravih živil pa naštejemo v naslednji objavi.

Erekcija lahko nagaja zaradi slabe vesti

Erekcija lahko nagaja zaradi slabe vesti

Moško spolno orodje, torej penis, potrebuje za brezhibno delovanje tako primeren hardware kot primeren software, torej tako strojno kot programsko opremo. Če se pri enem ali drugem pojavijo težave, potem hitro pride do zagate. Erekcija je slaba ali je sploh ni.

Kadar je erekcija odsotna zaradi nekaterih zdravstvenih stanj (na primer pri hudih diabetikih), je vedno potreben posvet z zdravnikom, ki se lahko ob dejanskih fizičnih težavah odloči za zdravljenje oziroma tudi predpiše cialis ali viagro. Prav tako se je z njim nujno posvetovati, kadar je razlog za težave pri spolnosti težava z ožiljem, na primer zaradi prekomerne telesne teže, kajenja in podobno. Če je erekcija odsotna zgolj zaradi tistega, kar imate v glavi, torej zaradi programske opreme, pa si lahko najprej poskušate pomagati tudi sami.

Erekcija zahteva sproščenost in dobro počutje

Da bi prišlo do erekcije, nam mora biti prijetno, telo pa mora biti sproščeno. Prav izpolnjevanje teh dveh pogojev je razlog, da se pri moških erekcija redno pojavlja v spanju, v povprečju menda kar trikrat na noč. Takrat, ko smo napeti in obremenjeni, pa erekcije seveda ne bo. To je lahko zgolj občasen pojav, na primer takrat, ko imate v službi še posebej zahtevne projekte, lahko pa traja tudi nekoliko dlje časa, če sta napetost in stres stalna.

Pogost razlog za erekcijo niso le običajne skrbi, temveč pogosto tudi slaba vest. Ženske, ki so že kdaj bile prevarane, bi pri motnjah erekcije zaradi takšnega razloga verjetno rekle: prav mu je!

Kako se sprostiti in poskrbeti za erekcijo?

Načinov sproščanja je več, zato mora vsakdo najti najbolj primernega zase. Običajno je najboljši popoln odmik – teden dni dopusta z najdražjo nekje na toplem, gotovo hitro spet poskrbi za trde erekcije. Če si tega ne morete privoščiti, pojdite v savno, v telovadnico, na masažo, na tek, se lotite meditacije …

Ali Cialis deluje bolje kot Viagra?

Ali Cialis deluje bolje kot Viagra?

Cialis je eno od zdravil, namenjenih zdravljenju erektilne motne oziroma impotence. Registrirano je tudi v Sloveniji, kar pomeni, da je moškim pri nas na voljo v lekarni.

Vas zanima, kako deluje, in zakaj se marsikdo raje odloči za Cialis kot za Viagro?

Cialis ima nekaj prednosti

Moški, ki so preizkusili tako Cialis kot Viagro, imajo vsak svoje mnenje o tem, katero zdravilo jim bolj ustreza. Vedno je namreč treba upoštevati, da smo si ljudje različni – tudi naša telesa se odzivajo različno.

Tisti, ki zagovarjajo Cialis, pravijo, da je njegova prednost predvsem v dolgotrajnem učinkovanju. Viagro lahko vzamemo enkrat dnevno, saj je dokazano, da po 24. urah v telesu ni več nobene njene sledi. Cialis pa ravno zaradi dolgotrajnejšega delovanja imenujejo tudi vikend tabletka. Sicer ne vedno, a v nekaterih primerih moški opazijo njene učinke do 36 ur po zaužitju. Ne, to ne pomeni, da toliko ur traja erekcija. Pomeni pa, da jo je v tem času ob vzburjenju mogoče brez težav doseči. Cialis torej ni potrebno vzeti vsak dan.

Več o jemanju zdravila: https://www.kamagra-gel-slovenija.com/cialis.php

Razlike so tudi v tem, kako hitro Viagra in Cialis pričneta delovati. Načeloma naj bi obe prijeli v približno pol ure, a odziv je spet odvisen od posameznika. Nekateri moški pravijo, da lahko nastop erekcije traja tudi eno uro, to pa je precej veliko časa. Ko smo enkrat spolno vzburjeni in si želimo spolnosti, je lahko eno uro čakanja in predigre tudi precej dolgo.

Je Cialis na voljo brez recepta?

Kar se tiče recepta, med Cialis in Viagro ni razlike – za obe zdravili ga namreč potrebujete. Tako se prepreči, da bi zdravilo jemali tisti, pri katerih obstajajo kontraindikacije. Ker obe zdravili vplivata na širjenje žil in znižanje krvnega tlaka, se namreč v nekaterih primerih ne smeta jemati. Na primer takrat, kadar zaradi bolezni srca in ožilja že jemljete druga zdravila, ki širijo žile.

Viagra – tabletka za srečo

Viagra - tabletka za srečo
Viagra je vsekakor močno osrečila moške, saj se marsikateri, ki je imel težave z impotenco, ponovno smehlja – ponovno se počuti kot dvajsetletnik. Viagra je povzročila pravo seksualno revolucijo, s katero so moški ponovno odkrili svojo moč.

Viagra brez recepta, viagra na recept

Ko se je viagra pričela prodajati, je bilo zanimanje zanjo takoj zelo veliko. V državah, kjer je bila že na začetku dosegljiva samo na recept, so opazili, da hodijo moški po nakupih v lekarne v sosednjih državah, kjer je na voljo brez recepta.

Tako so Španci poskrbeli, da je bilo zdravilo hitro razprodano v Andori in Gibraltarju. V Franciji, ki velja za deželo ljubezni, so pričeli hitro opozarjati, da ima viagra tudi stranske učinke in prvi so zahtevali, da se oceni tveganje v razmerju s koristjo. V Nemčiji so medtem preračunavali, kaj naj storijo glede povpraševanja – četudi bi bila viagra na recept, a bi jo predpisali vsem moškim v starosti, pri kateri se predvideva težave z erekcijo, bi to pomenilo ogromen strošek. Zdravstvena blagajna bi, če bi vsak od teh moških vzel osem tabletk na mesec, porabila kar dodatnih deset milijard!

Visoka cena – je res upravičena?

Če bi lahko viagra zamajala nemško zdravstveno blagajno, potem ne bi bilo nič drugače tudi v drugih državah. Ravno zato se viagra predpisuje na recept (s čemer se preprečuje izkoriščanje in neupravičeno uporabo – ima namreč kar nekaj stranskih učinkov), kljub temu pa je na voljo zgolj samoplačniško.

Visoka cena zdravila po mnenju mnogih sicer ni upravičena, saj je jasno, da stroški izdelave niso tako visoki, a proizvajalec je v položaju, ko ima v rokah škarje in platno. Ker je viagra (oziroma učinkovina sildenafil) njegov izum, je bil dolgo edini ponudnik. Nato so se pojavili cenejši generiki in konkurenca iz Indije (kjer ni potreben recept), vendar je bilo ime viagra že tako prepoznavno, da se kupci še vedno najraje odločajo zanjo.

Dobiti sildenafil brez recepta, s kakšnim drugim imenom kot viagra, po možnosti z naročilom preko spleta, je namreč tvegano.